loading...
خبر ورزشی
اميرحسين يحيي نزاد بازدید : 0 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)


سرمربي باشگاه بارسلونا معتقد است که شرايط فعلي تيمش ايده‌آل نيست.


تاتا مارتينو با اشاره به استعفاي ساندرو روسل از رياست باشگاه اظهار داشت: کاملاً به تصميم روسل احترام مي‌گذارم. تنها مي‌توانيم روي جنبه ورزشي مسائل تمرکز کنيم که همان چيزي است که مي‌توانيم در آن اثرگذار باشيم. شرايط ايده‌آلي نيست؛ اما همه ما بايد با هم متحد باشيم. اين خبر خوبي نبود و تيم سعي کرد روحيه خودش را حفظ کند بايد با فوتبالي که بازي مي‌کنيم واکنش خوبي نشان دهيم.

به نقل از فارس،وي ادامه داد: پيش از اين که روسل استعفايش را اعلام کند، با او صحبت کردم. او مجبور نبود اين مسئله را براي من توضيح دهد. روسل هميشه اعتماد زيادي به من داشت و من ترجيح مي‌دادم بماند تا با هم کار کنيم. احساس نمي‌کنم جايگاهم نسبت به هفته گذشته متزلزل‌تر شده باشد.

سرمربي بارسلونا خاطرنشان کرد: فکر نمي‌کنم مسائل مالي به وجود آمده روي بازگشت نيمار به تيم يا عملکردش تأثيرگذار باشد. او براي من مثل هميشه است. نيمار و پدرش شايسته رقمي که باشگاه به آنها پرداخته، هستند. فشاري که روي ما است، بيشتر نشده است. همه‌چيز خوب به نظر مي‌رسد. بازيکنان از اين شرايط ناراحت شدند؛ اما مي‌دانند که عالي بازي کردن در زمين بهترين راه است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 448