loading...
خبر ورزشی
اميرحسين يحيي نزاد بازدید : 0 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)


هافبک فرانسوي بايرن مونيخ مي‌گويد تشنه افتخارات جديد به همراه باشگاه خود است.

فرانک ريبري که سالي فوق العاده را به همراه بايرن مونيخ سپري کرده بود، در رقابت با کريستيانو رونالدو و ليونل مسي بر سر تصاحب توپ طلاي 2013 دست خالي از سوئيس بازگشت، حالا با انگيزه‌هايي بيشتر در صدد افتخارات بيشتر با تيمش است.

فرانک ريبري در مصاحبه با وب سايت بوندس ليگا گفت:\" با توجه به اين که با بايرن مونيخ هر چيزي را برده بودم از نبردن توپ طلا خيلي ناراحت شدم. هر چند که ديگر به آن فکر نمي‌کنم و کاملا از سرم بيرون رفته و فقط بر روي آينده تمرکز دارم. در بايرن پتانسيل زيادي داريم. ما اين قابليت را داريم که از عنوان قهرماني خود در آلمان، همچنين جام حذفي دفاع کنيم و تبديل به اولين تيمي شويم که ازعنوان خود در اروپا دفاع مي‌کند.\"

هافبک سي ساله بايرن در ادامه گفت:\" يک چيز را قول مي دهم و آن اينکه براي افتخارات بيشتر تشنه‌ام. مي‌خواهيم به بردن همه چيز ادامه دهيم و بيش از پيش تاريخ‌سازي کنيم. هدف من قهرماني آلمان بدون پذيرفتن حتي يک شکست است. مي‌خواهيم همه بازي‌ها را ببريم و نمايش‌هاي قابل قبولي از خود ارائه دهيم.\"

بايرن در شروع دور برگشت بوندس ليگا اين هفته در غياب تعداد زيادي از بازيکنان اصلي خود از جمله ريبري با دو گل در زمين مونش گلادباخ به برتري رسيد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 436