loading...
خبر ورزشی
اميرحسين يحيي نزاد بازدید : 2 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)


هافبک فرانسوي تيم فوتبال بايرن مونيخ گفت براي کسب عنوان بهترين بازيکن جهان دچار هيجان و بي‌خوابي نشده است.

در شرايطي که 2 روز ديگر نتايج انتخابات بهترين بازيکن جهان از مربيان و بازيکنان تيم‌هاي دنيا توسط فيفا اعلام خواهد شد، فرانک ريبري معتقد است در کنار ليونل مسي و کريسيتانو رونالدو بخت انتخاب شدن را دارد.

او در مصاحبه‌اي با روزنامه اکيپ اظهار داشت: بديهي است هرچه به زمان اعلام نتيجه نهايي نزديک‌تر مي‌شويم،‌ بيشتر در اين مورد فکر مي‌کنم اما به خاطر اين موضوع دچار استرس و بي‌خوابي نشده‌ام که مجبور باشم قرص خواب‌آور مصرف کنم.

وي ادامه داد: در کنار دو رقيب مطرح،‌ هنوز هم براي خود حداقل شانسي را قائل هستم. به هر حال در سالي که گذشت،‌ در رده باشگاهي صاحب افتخارات عديده‌اي شدم. معتقدم يا به اين افتخار مي‌رسم يا هيچگاه ديگر آن را نخواهم ديد.

ريبري افزود: با 30 سال سن در کامل‌ترين شرايط سني براي کسب چنين مقامي قرار دارم. کسب اين مقام مي‌تواند سال خوبي را برايم رقم بزند. به هرحال کسب عنوان بهترين بازيکن جهان، ‌عنواني است که ذهن هر بازيکني از جمله مرا به خود معطوف مي‌کند. يک دنيا ارزش دارد و هيجان‌انگيز است. با اين حال دوست ندارم خودم را براي اين منظور تحت فشار بگذارم. چون واقعا لزومي ندارد که به خاطرش بي‌خواب شوم و مجبور به استفاده از قرص خواب‌آور شوم.

او تصريح کرد: قدرت و توانايي‌هاي ليونل مسي و کريستيانو رونالدو را باور دارم. آنها شايد از نظر آماري از من بيشتر گل زده باشند اما سبک بازي من با اين دو فرق مي‌کند. در کل سال در پيشبرد تيمم نقش داشته‌ام. به ندرت مصدوم بودم و هر عنواني که موجود بود، همراه با بايرن کسب کردم. خب،‌ پس براي من ديگر چه باقي مي‌ماند؟ معلوم است کسب عنوان بهترين بازيکن جهان.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 49
  • بازدید کلی : 461