loading...
خبر ورزشی
اميرحسين يحيي نزاد بازدید : 0 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

هافبک رئال مادريد، سرمربي تيمش را يکي از دلايل اصلي تمديد قراردادش دانست. آلونسو به ستايش از رونالدو پرداخت و او را شايسته توپ طلاي 2013 دانست.

ژاوي آلونسو، هافبک ملي‌پوش رئال مادريد سرانجام پس از کش و قوس‌هاي زياد قراردادش را با کهکشاني‌ها تمديد کرد.

او هر چند از چند باشگاه سرشناس ليگ جزيره از جمله چلسي و آرسنال پيشنهاد داشت، اما ترجيح داد در سانتياگو برنابئو ماندني شود.

آلونسو حمايت آنچلوتي و تماشاگران مادريدي را دليل اصلي تمديد قراردادش با اين تيم دانست. او گفت: دوست دارم از تماشاگران رئال که حمايت بي‌دريغي از من داشتند تشکر کنم. آنها نقش تعيين کننده‌اي در ماندن من در سانتياگو برنابئو داشتند.

او درباره اين که چرا تمديد قراردادش با کهکشاني‌ها به طول انجاميد؟ گفت: من آسيب ديدگي‌ جزئي داشتم و شرايط خود را به طور دقيق نمي‌دانستم. سعي کردم تا وضعيت آسيب ديدگي‌ام مشخص شود و بعد به تمديد قراردادم فکر کنم. خوشبختانه با باشگاه رئال مادريد مذاکرات دوستانه‌اي داشتم و در نهايت تصميم گرفتيم که با رضايت دو طرف قراردادم را تمديد کنم. رئال بهترين تيمي است که مي‌توانم در آن بازي کنم. همواره دوست داشتم که با رئال تمديد کنم تا جايي که به پيشنهادهاي ديگر تيم‌ها حتي فکر نمي‌کردم. من رابطه خوبي با ژوزه مورينيو دارم، اما هيچ گونه تماسي از سوي او با من گرفته نشد.

آلونسو در ادامه سخنان خود به ستايش از کارلو آنچلوتي پرداخت و او را يکي از دلايل اصلي تمديد قراردادش دانست. او گفت: رابطه بسيار خوبي با آنچلوتي دارم. او خود در دوران بازيگري‌اش يک هافبک بوده است و به خوبي مي‌داند که من چه نقشي را مي‌توانم در تيم او بازي کنم. آنچلوتي يکي از دلايل اصلي تمديد قراردادم با رئال بود.

مراسم توپ طلاي 2013 دوشنبه در زوريخ سوئيس برگزار مي‌شود. فرانک ريبري، کريستيانو رونالدو و ليونل مسي سه نامزد نهايي توپ طلا هستند.

ژاوي آلونسو به ستايش از هم تيمي پرتغالي خود پرداخت و او شايسته کسب توپ طلاي 2013 دانست. او گفت: رونالدو در سال 2013 رکوردهاي بي‌نظيري از خود بر جاي گذاشت، او عملکرد خيره کننده‌اي داشت و اميدوارم که توپ طلا به او برسد. رونالدو شايسته اين جايزه است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 68
  • بازدید کلی : 480